Asiakaspalvelu

Toimitustavat

Voit valita mieleisesi noutopaikan tilauksellesi. Toimituksen voit valita joko Postin pakettiautomaattiin, Postin toimipisteeseen, myymälään tai suoraan kotiisi. Tilauksesi voi jakaantua kerättäväksi useampaan varastoon ja tästä syystä tilauksesi voidaan toimittaa useammassa lähetyksessä. Saat jokaisesta paketista oman seurantatunnuksen, kun tilaustasi toimitetaan. Huomioithan, että seurantatietojen päivittyminen voi kestää n. 24-48 tuntia. 

 

 

 

Normaalit toimitushinnat

 

Toimitus Postin pakettiautomaattiin 4,95 €

Yli 80 € ostosten toimitus veloituksetta pakettiautomaattiin ja Postin noutopisteisiin. Maksimikoko 60 cm x 36 cm x 60 cm, maksimipaino 35 kg. Mikäli pakettiautomaatti on täynnä, Postilla on oikeus ohjata paketti valitun noutopisteen postinumeroalueella seuraavaan lähimpään noutopisteeseen, jossa on tilaa. Käytäntö pätee myös paketin koon ylittäessä automaatin mitat.

Paketti Postiin 6,90 €

Alle 35 kg painoiset paketit voidaan toimittaa noudettavaksi postitoimipaikasta.

Paketti kotiin 9,90 €

Alle 35 kg painoiset paketit. Toimitus ulko-oven välittömään läheisyyteen.

Nouto myymälästä 4,95 €

Koskee alle 80 € arvoista verkkokauppaostosta. Yli 80 € ostosten toimitus veloituksetta myymälään. Paketin maksimikoko 80 cm x 180 cm x 80 cm, maksimipaino 35 kg. Myymälänouto ei ole aina mahdollinen isoille tuotteille. Huomioithan, että kaikki myymälät eivät ole osa noutoverkostoa.

Kehitämme palveluamme ja testaamme parhaillaan uutta toimitustapaa. Eri kuljetuskumppaniemme viestit eroavat hieman toisistaan ja tämän takia saatat saada hieman erilaisen viestin toimituksen seurantaan kuin aiemmin. Jos tilauksesi on jakaantunut kerättäväksi useammalle varastollemme, saatat saada myös samasta tilauksestasi kaksi erinäköistä viestiä. 

 

 

 

 

Verkkokaupan pakettien kuljetuksista vastaa Posti Oyj. Toimitusaika on tavallisesti 2-7  arkipäivää. Toimitusaika voi kuitenkin vaihdella tuotekohtaisesti ja kampanjoiden aikana toimitusajassa voi olla viivettä. Tuotteen toimitusajan näet verkkokaupassa tuotekortilta. Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) mukaan tilaajalla on oikeus purkaa kauppa, jos toimitusaika viivästyy kohtuuttomasti.

Toimitusosoitteen tulee olla Suomessa. Huom. Tilauksia ei toimiteta Ahvenanmaalle eikä ulkomaille. Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi muun kuin oman osoitteensa. Esimerkiksi tilatessaan tuotteen lahjaksi tilaajan on tilausta tehdessä annettava myös vastaanottajan toimitusosoite, sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero, jotta vastaanottaja saa ilmoituksen lähetyksestä.

Voit valita tilauksellesi sinulle sopivan toimitustavan. Huomioithan kuitenkin, että 35 kg tai sitä painavammat tavarat on mahdollista tilata ainoastaan kotiinkuljetuksena. Kotiinkuljetus on mahdollista vain sellaisiin osoitteisiin, joihin on kiinteä tieyhteys. Tuotteen mitat voi tarkistaa tuotekortilta Ominaisuudet–välilehdeltä. Mikäli tilaat useampia tuotteita yhdellä tilauksella, paketin koko määrittää toimitustavan.

Tilausmuutokset

Tilaukseen ei voi tehdä muutoksia sen jälkeen, kun tilaus on maksettu. Maksamisen jälkeen tilaus siirtyy välittömästi eteenpäin käsiteltäväksi. Toimitusprosessin nopeuden takia tilausta ei pystytä muuttamaan jälkikäteen.

Saapumisilmoitus

Tilauksen vastaanottaja saa saapumisilmoituksen joko sähköpostilla, tekstiviestillä tai postitse, kun paketti on saapunut postin toimipaikkaan. Pakettitoimituksen etenemistä voi seurata postin JJFI-alkuisen seurantakoodin avulla OmaPosti-palvelussa osoitteessa oma.posti.fi. Seurantakoodi lähetetään asiakkaalle sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastolta.

Myymälästä noudettavaksi tilatuista paketeista ilmoitetaan aina tekstiviestillä. Muista ottaa henkilöllisyystodistus mukaan pakettia noutaessasi. Jos joku muu noutaa paketin puolestasi, hänen tulee osoittaa tilauksen lähetystunnus sekä henkilöllisyyspaperit pakettia noutaessa.

Jos et ole saanut saapumisilmoitusta lähetyksestä seitsemän arkipäivän kuluessa tilauksen maksamisesta, ota yhteys asiakaspalveluun. Tarkista tilausvahvistuksesta, että olet ilmoittanut vastaanottajatiedot oikein.

Toimitusvirhe

Jos lähetyksestäsi puuttuu tilaamasi tuote tai tuotteita, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle tilaukseltasi puuttuneen tuotteen, mikäli mahdollista. Jos tuote on loppunut verkkokaupan varastolta, hyvitämme tuotteen sinulle takaisin tilauksesi maksutavan mukaan. Tilaajalahjoja ei toimiteta tai hyvitetä jälkikäteen.