Sisältöön

Usein kysytyt kysymykset

Sokoksen verkkokauppa

Kokosimme tälle sivulle kysymyksiä ja vastauksia Sokoksen verkkokaupasta, jonka kehityksessä myös asiakkaamme ovat olleet tiiviisti mukana. Jatkokehitystä tehdään edelleen – jos mielessäsi onkin kommentti tai kehitysidea, kuulemme siitä mielellämme. Jokainen palaute on meille tärkeä! Anna palautetta.

 

Mitä uutta verkkokaupassa on työn alla?

Verkkokauppaa kehitetään jatkuvasti asiakaspalautteen ja -datan perusteella. Tavoitteenamme on, että verkkokauppa inspiroi, innostaa ja vastaa tarpeitasi. Seuraavaksi tulossa ovat tuotearvostelut, entistä paremmat tuotesivut sekä toivelista vain muutamia asioita mainitaksemme.

Mitä brändejä verkkokaupan valikoimasta löytyy?

Sokoksen verkkokaupasta löydät lukuisia kiinnostavia kosmetiikan, muodin, kodin ja hyvinvoinnin brändejä meiltä ja maailmalta. Tutustu brändeihin.

Mistä voin tutustua verkkokaupan kampanjoihin?

Voit seurata ajankohtaisia kampanjoita Sokoksen ja Sokos Emotionin somekanavissa tai tilaamalla uutiskirjeemme. Katso kaikki kampanjat ja liity tilaajaksi.

Mitä maksutapoja verkkokaupassa on saatavana?

Verkkokaupan maksutapoja ovat verkkopankki (S-Pankin, Nordean, Osuuspankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, Aktian, Ålandsbankenin ja Säästöpankin verkkomaksut), MobilePay, maksukortti ja Walley-lasku. Luottokorteista käyvät Visa, Mastercard, S-Pankin S-Etukortti Visa Debit- tai -Credit-kortti. S-ryhmän lahjakortti ei käy toistaiseksi maksuvälineenä. Lue lisää maksutavoista.

Mitä toimitustapoja verkkokauppa tarjoaa?

Verkkokaupan toimitustapoja ovat Postin tai PostNordin automaatit, noutopisteet ja kotiinkuljetus Manner-Suomen alueella. Verkkokauppaan on suunnitteilla myös myymälänouto sekä muita uusia toimitustapoja. Lue lisää toimitustavoista.

Näenkö verkkokaupassa tuotteista myymäläsaatavuuden?

Voit tarkistaa tuotteen saatavuuden valitsemalla tuotesivulta “Katso myymäläsaatavuus”. Listalta näet kaikki ne myymälät, joissa tuotetta on saatavana, muutama kappale jäljellä tai joiden valikoimasta tuote on toistaiseksi loppunut. Katso myymälöiden tiedot.

Mitä tarkoittaa, kun tuotesivulla lukee ”Suoratoimitustuote”?

Suoratoimitustuotteet toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla tavarantoimittajamme omalta varastolta. Mikäli tilauksesi sisältää myös tuotteita, jotka eivät ole suoratoimitustuotteita, saat ne erillisessä toimituksessa. Tilausta vahvistaessa hyväksyt henkilötietojesi jakamisen kolmannelle osapuolelle, jotta tilaus voidaan toimittaa perille.

Kuinka kirjaudun verkkokauppaan? Saanko ostoista Bonusta?

Verkkokauppaan kirjaudutaan S-käyttäjätilillä. Kun lisäät tilin "Omat tiedot"-osioon S-Etukorttisi tiedot, saat ostoista Bonuksen ja muita asiakasomistajan etuja. Lisäämällä S-käyttäjätilisi yhteystietoihin puhelinnumeron, voit jatkossa kirjautua verkkokauppaan entistä nopeammin tekstiviestivahvistuksella ja parantaa tilisi tietoturvaa. Voit vaihtoehtoisesti tunnistautua tilille myös verkkopankkitunnuksilla.

Vinkki! Kun olet kirjautunut verkkokauppaan S-käyttäjätilillä, johon on liitetty S-Etukortti, saat S-Pankin verkkopankkimaksulla Bonuksen lisäksi 0,5 % maksutapaetua ostoksistasi (ei koske MobilePayn ja S-Pankin S-Etukortti Visa Debit- tai -Credit-kortin kautta tehtyjä maksuja).

Kirjaudu verkkokauppaan tai liity asiakasomistajaksi luomalla uusi S-käyttäjätili osoitteessa S-käyttäjätili.fi.

Näkyykö vanha ostohistoriani verkkokaupassa?

Ei tällä hetkellä. Valmistuessaan ostohistoria on syksystä 2021 alkaen nähtävillä omalla käyttäjätilillä.

Miten etukoodia käytetään verkkokaupassa?

Jos sinulla on etukoodi, voit lisätä sen ostoskorin yhteenvedossa kohdassa ”Käytä etukoodi”. Huomaathan, että voit käyttää vain yhden etukoodin tilausta kohden.

Mistä saan apua, jos minulla on kysymyksiä?

Asiakaspalvelumme auttaa verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelumme tavoitat kätevästi chatin kautta (ma–pe 8–22, la 10–18) tai vaihtoehtoisesti puhelinnumerosta +358 9 4245 8664 (ma–pe 9–19, la 10–18). Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Rakennetaan yhdessä parempaa verkkokauppaa! Kerro meille missä olemme onnistuneet tai missä voimme vielä parantaa. Tarkistamme asiakaspalautteen viikoittain. Anna palautetta.