Usein kysytyt kysymykset


3+1 PÄIVÄÄ shoppailun riemua
Mikä on 3+1 PÄIVÄÄ?
3+1 PÄIVÄÄ on suurta shoppailun riemua ja mahtavia tarjouksia kosmetiikan, kodin ja muodin merkkituotteista. Pinkkien päivien edut ovat voimassa keskiviikosta sunnuntaihin 27.9.–1.10.2023 Sokoksella, Sokos Emotionissa ja verkkokaupassa sokos.fi. Tarjoamme yli 50 euron verkkokauppaostoksiin ilmaisen toimituksen Postin pakettiautomaatteihin ja noutopisteisiin.
Osassa myymälöistämme on laajemmat aukioloajat 3+1 PÄIVÄÄ -kampanjan aikana. Tarkista myymälöiden reaaliaikaiset aukioloajat.
Milloin 3+1 PÄIVÄÄ -edut astuvat voimaan?
Verkkokaupan päiväkohtaiset (ke–su) uutuustuotteet ovat ostettavissa joka aamu klo 7:00 alkaen ja niin kauan kuin tuotteita riittää. Voit tarkistaa kampanjatuotteiden toimitusajan jokaisen tuotteen tiedoista sekä ostoskorin yhteenvedosta.
3+1 PÄIVÄÄ -kampanjatuotteissa on pinkkireunainen infolaatikko tuotekuvan vasemmassa yläkulmassa. Lue tästä niiden merkitykset.
MYYNTI ALKAA 27.9. = Myyntiin saapuva tuote päivämäärän mukaan ilmoitettuna. Huomioithan, että tuotteen saa lisättyä ostoskoriin vasta kun etu on astunut voimaan.
UUTTA TÄNÄÄN = Tuotteen myynti alkaa tai alkoi aamulla klo 7:00.
KAMPANJA = Tuotteen myynti on jo alkanut ja ostettavissa heti kampanjahinnalla.
LOPPU VERKOSTA = Tuote ei ole enää ostettavissa verkkokaupasta. Voit tarkistaa tuotteen saatavuuden valitsemalla tuotesivulta “Katso myymäläsaatavuus”. Huomaathan kuitenkin, ettei myymäläsaatavuutta voida täysin taata kampanjan aikana.
Voiko 3+1 PÄIVÄÄ -tuotteen varata ennakkoon tai lisätä suosikkeihin?
Ostoskoriin lisääminen ei vielä varaa tuotetta. Siirtyessäsi tilaamaan, tuotteet ovat varattuina sinulle 30 minuuttia. Ajan umpeuduttua tuotteet vapautetaan takaisin myyntiin. Tuotteen saa lisättyä ostoskoriin vasta kun etu astuu voimaan. Tuotteen lisääminen suosikkeihin ei ole vielä toistaiseksi käytössä verkkokaupassa.
Saanko Bonusta 3+1 PÄIVÄÄ -tilauksesta?
Sisäänkirjautuneena asiakasomistajana saat Bonusta 3+1 PÄIVÄÄ -tilauksesta ja koko verkkokaupan valikoimasta. Mikäli sisäänkirjautuminen ei heti onnistu, kokeile hetken päästä uudelleen. Bonusta voit kerryttää myös kaikissa Sokos- ja Sokos Emotion-myymälöissä. Kirjaudu verkkokauppaan tai liity asiakasomistajaksi luomalla uusi S-käyttäjätili osoitteessa S-käyttäjätili.fi.
Kuinka pitkä toimitusaika 3+1 PÄIVÄÄ -tuotteilla on?
Voit tarkistaa kampanjatuotteiden toimitusajan jokaisen tuotteen tiedoista sekä ostoskorin yhteenvedosta. Toimitusaika on suurelle osalle tuotteista 2–7 arkipäivää. Lisäämme runsaasti käsipareja palvelemaan asiakkaitamme 3+1 PÄIVÄÄ -kampanjan ajaksi, mutta toimituksissa voi silti esiintyä jonkin verran viiveitä shoppailijoiden suuren määrän vuoksi.
Nopeasti varastolta toimitettavien tuotteiden ohella osa kampanjatuotteista voi olla joko tilaustuote tai suoratoimitustuote.
TILAUSTUOTE = Tilaustuotteiden toimitusaika on normaalia pidempi. Tuotteet toimitetaan sinulle valitsemasi toimitustavan mukaisesti 6 viikon kuluessa. Mikäli tilauksesi sisältää myös tuotteita, jotka eivät ole tilaustuotteita, saat ne erillisessä lähetyksessä.
SUORATOIMITUSTUOTE = Suoratoimitustuotteet toimitetaan valitsemaasi osoitteeseen suoraan tavarantoimittajamme varastolta. Tuotteiden toimitusaika on noin 4 viikkoa. Mikäli tilauksesi sisältää myös tuotteita, jotka eivät ole suoratoimitustuotteita, saat ne erillisessä lähetyksessä. Tilauksen hyväksymisen yhteydessä hyväksyt tuotetoimituksen edellyttämien henkilötietojesi jakamisen kolmannelle osapuolelle, jotta toimitus voidaan toteuttaa.
Kuinka voin seurata tilaustani?
Saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen ja Postin seurantatunnuksen, kun tilauksesi on toimituksessa. Seuraa tilauksesi kulkua OmaPosti-sovelluksessa.
Mitä maksutapoja verkkokaupassa on saatavana?
Voit maksaa ostoksesi haluamallasi tavalla joko verkkopankissa, MobilePaylla, maksukortilla tai laskulla. Lue maksutavoista lisää.
Mistä 3+1 PÄIVÄÄ -nimi tulee?
3+1 PÄIVÄÄ -nimi sai alkunsa noin 30 vuotta sitten, jolloin kampanja kesti kolme päivää torstaista lauantaihin. 90-luvulla suosittuun kampanjaan päätettiin lisätä keskiviikko mukaan ja sen nimi muutettiin samalla nykyiseen muotoonsa 3+1 PÄIVÄÄ. Vuodesta 2009 alkaen Sokoksen kaltaiset suuret tavaratalot saivat pitää ovensa auki koko viikonlopun ja sunnuntai lisättiin luontevasti mukaan pinkkien päivien jatkoksi. Kampanjan nimeä ei kuitenkaan haluttu enää tässä vaiheessa muokata. Kun puhutaankin pinkeistä päivistä, 3+1 = 5. Sanoipa yhteenlasku mitä tahansa.
Mitä muuta kivaa 3+1 PÄIVÄÄ tarjoaa?
Selaa 3+1 PÄIVÄÄ -digikuvastoa ja tee shoppailusuunnitelma tai tule pian ostoksille! Pelaa myös suosittua 3+1 PÄIVÄÄ -peliä, jossa voit voittaa Radissonin Blu -lahjakortin (arvo 130,–) tai etuja verkkokauppaan sokos.fi.
Sokoksen verkkokauppa
Kokosimme tälle sivulle kysymyksiä ja vastauksia Sokoksen verkkokaupasta, jonka kehityksessä myös asiakkaamme ovat olleet tiiviisti mukana. Jatkokehitystä tehdään edelleen – jos mielessäsi onkin kommentti tai kehitysidea, kuulemme siitä mielellämme. Jokainen palaute on meille tärkeä! Anna palautetta.
Mitä uutta verkkokaupassa on työn alla?
Tavoitteenamme on, että verkkokauppa inspiroi, innostaa ja vastaa tarpeisiisi jatkuvasti. Seuraavaksi tulossa ovat tuotearvostelut, entistä paremmat tuotesivut sekä toivelista vain muutamia asioita mainitaksemme.
Kuinka voin tutustua verkkokaupan valikoiman brändeihin?
Olemme listanneet kaikki brändit aakkosjärjestyksellä Brändit-sivulle. Voit myös etsiä brändin tuotteita verkkokaupan hakutoiminnolla. Tutustu brändeihin.
Mistä löydän lisätietoa kampanjoista?
Lue Sokoksen, Sokos Emotionin ja verkkokaupan sokos.fi menneistä ja tulevista kampanjoista lisää Kampanjat-sivulta. Ajankohtaiset kampanjat löydät myös Inspiroidu-sivulta. Tutustu kampanjoihin ja löydä inspiraatio.
Mitä maksutapoja verkkokaupassa on saatavana?
Verkkokaupan maksutapoja ovat verkkopankki (S-Pankin, Nordean, Osuuspankin, Danske Bankin, Handelsbankenin ja Aktian verkkomaksut), MobilePay, maksukortti ja Walley-lasku. Luottokorteista käyvät Visa, Mastercard, S-Pankin S-Etukortti Visa Debit- tai -Credit-kortti. S-ryhmän lahjakortti ei käy toistaiseksi maksuvälineenä. Lue lisää maksutavoista.
Mitä toimitustapoja verkkokaupassa on tarjolla?
Verkkokaupan toimitustapoja ovat Postin pakettiautomaatti, Postin noutopiste ja Postin kotiinkuljetus. Verkkokauppaan on suunnitteilla myös myymälänouto sekä täysin uusia toimitustapoja. Lue lisää toimitustavoista.
Näenkö verkkokaupassa tuotteista myymäläsaatavuuden?
Voit tarkistaa tuotteen saatavuuden valitsemalla tuotesivulta “Katso myymäläsaatavuus”. Listalta näet kaikki ne myymälät, joissa tuotetta on saatavana, muutama kappale jäljellä tai joiden valikoimasta tuote on toistaiseksi loppunut. Katso myymälöiden tiedot.
Kuinka kirjaudun verkkokauppaan? Saanko ostoista Bonusta?
Verkkokauppaan kirjaudutaan S-käyttäjätilillä. Kun lisäät tilin "Omat tiedot"-osioon S-Etukorttisi tiedot, saat ostoista Bonuksen ja muita asiakasomistajan etuja. Lisäämällä S-käyttäjätilisi yhteystietoihin puhelinnumeron, voit jatkossa kirjautua verkkokauppaan entistä nopeammin tekstiviestivahvistuksella ja parantaa tilisi tietoturvaa. Voit vaihtoehtoisesti tunnistautua tilille myös verkkopankkitunnuksilla.
Vinkki! Kun olet kirjautunut verkkokauppaan S-käyttäjätilillä, johon on liitetty S-Etukortti, saat S-Pankin maksutavalla Bonuksen lisäksi 0,5 % maksutapaetua ostoksistasi (ei koske MobilePayn ja S-Pankin S-Etukortti Visa Debit- tai -Credit-kortin kautta tehtyjä maksuja).
Kirjaudu verkkokauppaan tai liity asiakasomistajaksi luomalla uusi S-käyttäjätili osoitteessa S-käyttäjätili.fi.
Näkyykö vanha ostohistoriani verkkokaupassa?
Ei tällä hetkellä. Valmistuessaan ostohistoria on syksystä 2021 alkaen nähtävillä omalla käyttäjätilillä.
Miten etukoodia käytetään verkkokaupassa?
Etukoodi syötetään ostoskorin Yhteenveto-osiossa tilauksen loppusumman jälkeen ”Syötä alennuskoodi” -kohtaan. Kirjoita etukoodi vapaaseen kenttään ja valitse ”Käytä alennuskoodi”. Verkkokauppa laskee sinulle alennuksen ja ilmoittaa alennuskoodin lisätyksi onnistuneesti. Verkkokaupassa voi käyttää vain yhden etukoodin kerrallaan.
Mistä saan apua, jos minulla on kysymyksiä?
Asiakaspalvelumme auttaa verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelumme tavoitat kätevästi chatin kautta (ma–pe 8–22, la 10–18) tai vaihtoehtoisesti puhelinnumerosta +358 9 4245 8664 (ma–pe 9–19, la 10–18). Ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Rakennetaan yhdessä parempaa verkkokauppaa! Kerro meille missä olemme onnistuneet tai missä voimme vielä parantaa. Tarkistamme asiakaspalautteen viikoittain. Anna palautetta.