Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Asiakaspalvelumme auttaa mielellään kaikissa Sokos-verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä.
Tilaa ajoissa, jotta pakettisi ehtii 23.12. mennessä perille
Nouto myymälästä
Tee tilaus viimeistään 15.12.2025. Poikkeuksena seuraavat myymälät, joihin tilaus ehtii ennen aattoa 17.12.2025.
Emotion Hakaniemi, Sello ja Skanssi
Sokos Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Oulu, Porvoo, Rovaniemi, Pori, Tampere, Vaasa ja Wiklund Turku,
Kaikki Prisma- myymälät
Posti ja PostNord
Tee tilaus viimeistään 17.12.2025, niin toimitus ehtii ennen aattoa.
Suoratoimitustuotteet
Jos tuote toimitetaan suoraan toimittajalta, tarkista toimitusaika kassalla. Joillakin suoratoimittajien tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika.
Kaikilla tuotteilla on pidennetty palautusaika loppiaiseen 6.1.2026 saakka myymälöissä ja verkkokaupassa.
Chat
Asiakaspalvelumme tavoitat chatin kautta ma–pe 8–22, la 10–18. Chat on käytettävissä aukioloaikoina ja löytyy sivun vasemmasta alakulmasta.
Yhteydenottolomake
Voit lähettää asiakaspalveluun kysymyksen tai antaa palautetta myymälässä asioinnista oheisella lomakkeella. Ota yhteyttä.
Puhelin
+358 9 4245 8664 (puhelun hinta on operaattorisi hinnaston mukainen pvm/mpm), aukioloajat ma–pe 9-17 ja la 10-18.