arvosana4/5
arvosana4/5
Kuin lämmin halaus saunan jälkeen
Löysin tämän tuhdin yövoiteen vasta kovimpien pakkasten jälkeen, mutta pelastus se on ollut silti. Saunan jälkeen jättää ihon pehmeän ja kosteutetun tuntuiseksi. Käytän tätä siis vain 1-2 kertaa viikossa, enkä tarvitse mitään puhdistustuotteitakaan kasvoille arjessa, koska en meikkaa. Allergiselle, hilseilevälle atooppiselle iholle oikein erinomainen tuote. Estelle & Thildin repair-luottotuotteeni poistuttua tällaista olen jo pitkään kaivannut! Tuoksu oli kokeiluversiossa raikkaampi, joten jonkinlaista laatueroa siis on.