Sisältöön

Pepe Jeans

Pepe Jeans London on ollut kansainvälisen farkkumuodin kärjessä viimeiset 45 vuotta, se on pystynyt luomaan kansainvälisesti tunnustetun brändin, jolla on ainutlaatuinen strategia ja maine. Epäilemättä avain Pepe Jeansin menestykseen on tuotteessa. Merkin kuvakampanjat ansaitsevat kuitenkin myös kehuja, ja ne ovat aina valokuvauksen huippujen kuvaamia. Pepe Jeans on aina ollut edelläkävijä tämän hetken avainhahmojen käytössä ja merkinnyt virstanpylväitä paitsi brändin historiassa myös näiden julkkisten uralla. Pepe Jeansin konsepti on: Hauska, rohkaiseva ja persoonallinen. Pepe Jeans haluaa tarjota elämään enemmän rock 'n' rollia. Elämä kohti persoonallisempaa, suvaitsevampaa, sielullisempaa, monipuolisempaa ja luovempaa tulevaisuutta!

VÄLITÄMME LUONNOSTA
Pyrimme säilyttämään luonnon monimuotoisuutta hyödyntämällä maaperänsuojelun, viljelykierto- ja monipuolistamiskäytäntöjä sekä minimoimalla ympäristövaikutuksia metsänistutuksella.
Taistelemme jatkuvasti kasvien rappeutumista vastaan ja käytämme yhteensopivia mehiläishoitoja mahdollisuuksien mukaan. Kannustamme myös hyviä veden tislaus- ja kulutuskäytäntöjä veden hukkaa vähentämiseksi.

VÄLITÄMME IHMISISTÄ
Pyrimme parantamaan elintasoa edistämällä paikallisyhteisöjen omavaraisuutta ja tarjoamalla lapsille pääsyä terveydenhuoltoon ja parempaan koulutukseen. Pyrimme varmistamaan alan jatkuvuuden edistämällä paikallista kehitystä viljelijöiden ja ostajien välisillä sopimuksilla.