Asiakaspalvelu

Toimitustavat

Tuotteen toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan. Toimitusaika on tavallisesti 2-4 arkipäivää. Kampanjoiden aikana toimituksissa voi olla viivettä. 

  • Nouto myymälästä maksuton

Maksimikoko 80 cm x 180 cm x 80 cm ja maksimipaino 35 kg. Myymälänouto ei ole aina mahdollinen isoille tuotteille. Huomioithan, että kaikki myymälät eivät ole osa noutoverkostoa.

  • Postin pakettiautomaattiin 4,95 €

Yli 100 € ostosten toimitus veloituksetta pakettiautomaatiin
Maksimikoko 60 cm x 36 cm x 60 cm ja maksimipaino 35 kg
Huomioithan, että pakettiautomaatin ollessa täynnä Posti pidättää oikeuden ohjata paketin automaattia lähimpänä olevaan postitoimipaikkaan noudettavaksi. Käytäntö pätee myös paketin koon ylittäessä automaatin mitat.

  • Paketti Postiin 6,90 €

Alle 35 kg painoiset paketit

  • Paketti Kotiin 9,90 €

Alle 35 kg painoiset paketit. Toimitus ulko-oven välittömään läheisyyteen

Lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta toimitustavasta riippumatta.


Toimituskuluista saa myös Bonusta ja maksutapaetua!

Toimitusehdot>
Toimitusvirhe>
Saapumisilmoitus>
Tilausmuutokset>
Valtakirja>
 

Toimitusehdot

Verkkokaupan pakettien kuljetuksista vastaa Posti Oyj. Toimitusaika on tavallisesti 2-4 arkipäivää. Toimitusaika voi kuitenkin vaihdella tuotekohtaisesti. Tuotteen toimitusajan näet verkkokaupassa tuotekortilta. Jos et ole saanut saapumisilmoitusta 7 arkipäivän kuluttua tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilauksen vastaanottaja saa saapumisilmoituksen joko sähköpostilla, tekstiviestillä tai postitse, kun paketti on saapunut postin toimipaikkaan. Pakettitoimituksen etenemistä voi seurata postin JJFI-alkuisen seurantakoodin kautta. Seurantakoodi lähetetään asiakkaalle sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastolta.

Toimitusosoitteen tulee olla Suomessa (huom. ei toimitusta Ahvenanmaalle). Tilauksia ei toimiteta ulkomaille. Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi muun kuin oman osoitteensa (esim. lahjatilaukset). Tällöin tilaajan on tilausta tehdessä annettava myös vastaanottajan toimitusosoite, sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero, jotta vastaanottaja saa ilmoituksen lähetyksestä.

Voit valita tilauksellesi sinulle sopivan toimitustavan. Huomioithan kuitenkin, että verkkokauppa sulkee pois toimitustapavaihtoehdot, joihin ei tilausta mittojen tai painon takia voida toimittaa. Painoltaan 35 kg tai sitä suuremmat tavarat on mahdollista tilata ainoastaan kotiinkuljetuksena. Kotiinkuljetus on mahdollista vain sellaisiin osoitteisiin, joihin on kiinteä tieyhteys. Tuotteen mitat voi tarkistaa tuotekortilta ”Ominaisuudet” – välilehdeltä. Mikäli tilaat useampia tuotteita yhdellä tilauksella, paketin koko määrittää toimitustavan.

Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) mukaan tilaajalla on oikeus purkaa kauppa, jos toimitusaika viivästyy kohtuuttomasti.

Toimitusvirhe

Jos lähetyksestäsi puuttuu tilaamasi tuote / tuotteita, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle tilaukseltasi puuttuneen tuotteen, mikäli mahdollista. Jos tuote on loppunut verkkokaupan varastolta, hyvitämme tuotteen sinulle takaisin tilauksesi maksutavan mukaan. Tilaajalahjoja ei toimiteta tai hyvitetä jälkikäteen.

Saapumisilmoitus

Toimitusaika on tavallisesti 2-4 arkipäivää. Tarkista tuotekohtainen toimitusaika tuotekortilta tai tilausvahvistuksestasi.

Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vastaanottajalle toimitustavasta riippuen joko tekstiviestillä, sähköpostilla tai postitse jaettavalla saapumisilmoituksella. Tarkistathan yhteystietosi tilausta tehdessäsi! Myymälästä noudettavaksi tilatuista paketeista ilmoitetaan aina tekstiviestillä.

Jos et ole saanut saapumisilmoitusta lähetyksestä 7 arkipäivän kuluessa tilauksen maksamisesta, ota yhteys asiakaspalveluun. Tarkista myös, että sait tilauksen maksamisen jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistus varmistaa tilauksesi onnistumisen. Tarkista tilausvahvistuksesta myös, että vastaanottajatiedot ovat oikein.

Tilausmuutokset

Tilaukseen ei voi tehdä muutoksia sen jälkeen, kun tilaus on maksettu. Maksamisen jälkeen tilaus siirtyy välittömästi eteenpäin käsiteltäväksi. Toimitusprosessin nopeuden takia tilausta ei pystytä muuttamaan jälkikäteen.

Valtakirja

Voit tarvittaessa valtuuttaa toisen henkilön noutamaan pakettisi myymälästä Sokos verkkokaupan valtakirjalla. Löydät valtakirjan linkistä. Täytäthän valtakirjan huolellisesti ja pyydä valtuutettua henkilöä luovuttamaan valtakirja myymälään tilauksen noudon yhteydessä. Valtuutettua henkilöä pyydetään esittämään myös henkilöllisyys todistus.

Sivun alkuun