Asiakaspalvelu

Takuu ja huolto verkkokaupan ostoissa

Takuu ja Huolto:

Kaikilla tuotteilla on EU-lainsäädännön mukaisesti vähintään vuoden takuu. Takuuaika on tuotekohtainen ja vaihtelee tuoteryhmittäin. Mikäli tuotteessa ilmenee valmistusvirhe tai vikaa, tarkistathan alla olevan listauksen avulla kuinka kyseisen tuotteen kanssa tulisi toimia.

Tavoitteenamme on saada Sinulle mahdollisimman nopeasti apua viallisen tuotteen kanssa, joten suosittelemme ensisijaisesti asiakasta olemaan itse yhteydessä huoltoon. Näin saat suoraan tietoa huollon arvioidusta kestosta, huollon etenemisestä ja muista siihen liittyvistä asioista. Lähimmän huollon löydät valmistajan kotisivuilta.

Jos et tiedä miten toimia tai haluat palauttaa tuotteen, asiakaspalvelumme auttaa tarvittaessa, saat meihin yhteyden palautelomakkeen kautta. Lomakkeeseen tästä >>. Kuvaile vahinkoa ja liitä mukaan lomakkeelle valokuvia vahingoittuneesta tuotteesta. Ilmoita lomakkeella myös tilausnumero ja havaitsemasi vaurion tiedot.

Kosmetiikka ja terveystuotteet
Tee asiakaspalautus verkkokaupalle, ohjeet palautukseen löydät tästä
Palautuksen saavuttua verkkokaupan varastolle, tuote hyvitetään tilauksella käyttämällesi maksutavalle.

Pukeutuminen
Tee asiakaspalautus verkkokaupalle, ohjeet palautukseen löydät tästä.
Palautuksen saavuttua verkkokaupan varastolle, tuote hyvitetään tilauksella käyttämällesi maksutavalle.

Koti
Tee asiakaspalautus verkkokaupalle, ohjeet palautukseen löydät tästä.
Palautuksen saavuttua verkkokaupan varastolle, tuote hyvitetään tilauksella käyttämällesi maksutavalle.

Kodin pienkoneet

Suosittelemme ensisijaisesti olemaan yhteydessä suoraan huoltoon, jotta saisit mahdollisimman nopeasti apua tuotteen vikaan liittyen. Samalla saat suoraan tietoa huollon arvioidusta kestosta. Lähimmän huollon löydät valmistajan kotisivuilta.